10 gânduri despre “Iar joc nou … convingător

    • # Camelia: Am semnat. Nu ai pentru ce să-mi mulţumeşti. Dacă sensibilizăm autorităţile şi salvăm o viaţă e minunat.

  1. Remarc pe fundal un calendar ortodox, o cruce si tricolorul! Mai mult decât semnificativ pentru caracterul unui român , OM adevărat. Grăitoare fotografie! Mă înclin cu respect în memoria acestui om ! Zamfir a avut de unde moşteni iubirea. Spun aceasta fiindcă acolo unde este Dunmnezeu şi însemnele ţării, este iubire.

    • # StropiDeSuflet: Sper că nu ai picat în greşeala de a crede că cel din imagine ar fi tatăl lui Zamfir.

  2. Fiecare dintre acei ce şi-au pierdut o parte din sufletul lor se gândeşte, într-o anume zi, la acel sau acea de-acum printre îngeri. Eu o fac în fiecare decembrie, de nişte ani. Mă gândesc la tatăl meu.

    • # CARMEN: Nu l-am cunoscut personal. Dar, fiind vorba despre tatal unui om pe care il admir, ii onorez memoria.

Lasă un comentariu