Joc nou cu … surpriză

Postare pentru concursul/festivalul Miercurea fără cuvinte.

Şi eu am crezut că Zamfir a greşit dându-mi această poză. Dar, poza este una deosebită:

dârele argintii sunt urme lăsate de trecerea grăbită a … melcului!

… pe drumul de care, din pământ bătătorit, dintre sate.

Ulise, de faţă la fotografiere, confirmă spusele Zamfirului.

diversediversificate.wordpress.com, teonegura.wordpress.com, se-cret-blognotes.blogspot.com, mickelasblog.wordpress.com, iulisa.blogspot.com, tu26dor.blogspot.com, redsky2010.wordpress.com, incertitudini2008.blogspot.com, vis-si-realitate-2.blogspot.com, fewstuff.blogspot.com, zamfirpop.wordpress.com, gabirotaru.blogspot.com, alegereasophiei.blogspot.com, – vă mulţumesc pentru că nu mă lăsaţi să mă pierd prin lumea blogurilor.

16 gânduri despre “Joc nou cu … surpriză

  1. Pingback: Inceputuri…vechi. | Mika Blog

  2. Văd că am creat discuţii cu imaginea. Nu-i rău.
    Dar, măi, fată, cu o postare pe săptămână, nu vei progresa prea mult. Prea repede, în nici un caz.

  3. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 67) « Teo Negură

  4. Mă simt dator cu o explicaţie : în primul rând sunt dobrogean , deci nu-s pripit .
    Dâra lăsată de melc am observat-o la prima vedere şi chiar te pot contrazice un pic în sensul că nu mi s-a părut grăbit pentru că traseul făcut de el e şerpuit şi este chiar un pic întrerupt şi asta m-a făcut confuz şi am gândit o fi sărit ? deaceea te-am întrebat ce şi cum .
    Că poza este deosebită nu am pus la îndoilală nici un pic şi de nu ai fi spus o spuneam eu , poate chiar tocmai deaceea voiam să mă clarific .

    Mulţumesc pentru dedicaţie dar nu prea-mi place cum începe şi nici cum se încheie , a fost voit sau întâmplarea ?
    „Nu te-ai priceput!
    Singur tu nu mi-ai placut, ” [……..] „Mori flamand, nepriceput!”

    Offtopic : Semnul întrebării de la comentariul precedent este doar o greşeală de tastare .

  5. ? Sărut mâna Florina !
    Recunosc , de ce să nu fiu cinstit , încerc să definesc dar nu înţeleg .Este fără de cuvinte ,totuşi , ne zici şi nouă ce şi cum . Îmi scapă ceva , e cert , dar e mai simplu să ştiu de la tine .

    • # Sorin: Bănuiesc că eşti oltean. Altfel, dacă nu te-ai fi pripit, ai fi citit explicaţia de sub poză şi ai fi priceput:
      „poza este una deosebită: dârele argintii sunt urme lăsate de trecerea grăbită a … melcului! … pe drumul de care, din pământ bătătorit, dintre sate!
      Având în vedere că eşti Cavaler, îţi sugerez să citeşti despre un alt Sorin, tot … nepriceput!

Lasă un răspuns

