Joc nou cu muşuroaie

Postare pentru concursul/festivalul Miercurea fără cuvinte.

Cârtiţele au început construcţia tunelurilor la Durgău.

3 gânduri despre “Joc nou cu muşuroaie

  1. Pingback: Mama lui de trafic: no Fain! « Teo Negură

  2. eu am trecut astazi mai devreme pe aici, asa cum ne-a fost întelegerea, dar… era doar postarea de saptamâna trecuta… Mi-am facut griji, esti oare bolnava? eu sunt racita, am avut doua zile temperatura, dar acum sunt din nou în forma 🙂 Sper ca nici cu tine nu este nimic grav, ci doar lipsa de timp…
    Deci, saptamâna aceasta numaram iesirile si intrarile în cazemata :))
    Happy WW!

    • # CARMEN: Mulţumesc pentru îngrijorare: din fericire nu sunt decât ocupată şi, pe de-altă parte, nu am acces la computer întotdeauna (ultima postare a întocmit-o Zamfir, la cererea mea! altfel, pierdeam trenul de săptămâna aceasta).
      Pe la noi, Primăvara şi-a instalat toate batalioanele, pregătite să spargă mugurii florilor.

Lasă un răspuns

