S-a deschis ştrandul!

Am foarte puţin timp la dispoziţie şi scriu un rtf. Dacă voi putea, îl voi transcrie – ca postare – pe blog. Dacă nu, îl trimit lui Zamfir, cu rugămintea să-l posteze el. Ştiu că va adăuga o imagine trăznet, ca să-mi facă plăcere. Mulţumesc anticipat. Deci, ca şi data trecută, în ordine inversă a sosirii comentariilor:

Doru – Nu ai pentru ce să-mi mulţumeşti. Decât dacă accepţi să-ţi mulţumesc şi eu pentru interesantul blog al Domniei Tale.

Mariana – … – Într-adevăr, este Indrei Raţiu. A confirmat şi Zamfir.

Peter – Pe de-o parte ai primit deja răspunsul. Pe de-alta, în privinţa pisicilor care sunt gri noaptea, făceam referire la un proverb de-al francezilor. Ei au constatat estomparea culorilor pe întuneric.

Abbilbal – Am înţeles că era într-un moment de pregătire a unei conferinţe de presă, deci, era normal să fie preocupat.

tu1074 – Nu este un turdean, chiar, doar, aproape oarecare, cum afirmă Zamfir, în glumă.

Doru – Da, afişează o vagă notă de cochetărie (ştrengărie, spui tu!).

Cris-Mary – Se bucura de Soare. Acum, cred că şi l-ar dori.

Tatjana Parkacheva – I am not „guilty”, as the pictures are made by Zamfir! Thanks!

SoriN şi iulisa (şi-a şters blogul?!) – Vouă v-am răspuns deja, dar, profit pentru a vă dori să aveţi o zi minunată!

Ar mai fi şi pinguitorii, cărora le mulţumesc şi le voi accesa pingurile respective.

Nota lui Zamfir: Florina, ţi-am îndeplinit dorinţa. În privinţa imaginii „trăznet”, voi posta un filmuleţ, care să justifice paradoxalul titlu: S-a deschis ştrandul!

Dacă vreţi să găsiţi lucruri interesante, vizitaţi blogurile mele: On Line, Turdeanu‘, Ulise, De Turda, Amintiri, Zamphotograph, precum şi cele ale apropiaţilor mei: AEFC, APIS, Colecţionara, Florina

florinapacuraru.wordpress.com Alexa Traffic Rank: 2,969,619 Romania Flag Traffic Rank in RO: 19,755 link-icon Sites Linking In: 126

2 gânduri despre “S-a deschis ştrandul!

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

  2. Pingback: îţi stă foarte trist haina zilei ăsteia | absolut obişnuit

Lasă un comentariu