Ultima ştire bombă legală

Decret al guvernului MeReU,

adoptat în regim de foarte urgenţă,

privind regimul armelor şi muniţiei

art 1. – Gina Pistol nu mai are voie în coafor.

art 2. – „Puşca şi cureaua lată” se va cânta numai în poligon.

art 3. – Sunt interzise ştirile bombă în mass-media.

art 4. – Pe uşile instituţiilor de stat sau ale spaţiilor private nu mai este voie să se scrie „TRAGE”, ci „IMPINGE INVERS”.

 – * –

Maria împlineşte 40 ani

 Ion îi aduce o sticlă de lapte. Maria îl întreabă:

– Da’, de ce lapte, Ioane?

– Hai, să-ţi explic, Marie: la 20 ani erai proaspătă ca o garofiţă, de-aia ţi-am adus o floare, la 30 erai apetisantă şi ţi-am adus o pâine fierbinte, iar acum la 40 de ani eşti cât o vacă, de-aia ti-am adus lapte.

Maria se uită la el cu milă şi îl consolează:

– Aşa-i, Ioane, eram eu ca o floare la 20 ani, dar nu tu ai rupt prima petală. La 30 eram precum pâinea caldă, dar tu rupeai doar coaja, miezu-l mâncau ceilalţi. Acuma, la 40 ani, oi fi eu cât vaca, dar când pleci tu de acasă taurii se-ngrămădesc în fata uşii si întreabă: plecat-a boul?

4 gânduri despre “Ultima ştire bombă legală

  1. Pingback: Pe chibrituri: Războinic « Blog de Filumenistă

  2. Pingback: Pe chibrituri: Lalele « Blog de Filumenistă

  3. Pingback: Sărbători fericite! | absolut obişnuit

  4. Pingback: Paste fericit alaturi de cei dragi! « In jurul Kadiei

Lasă un comentariu