Atât

Atât.

Din fericire, o uşă mi se deschide. Îmi iau şi eu traista în băţ şi plec iar unde mi-e mai bine. Nu ştiu pentru cât timp şi nu cred că voi avea timp de blog.

Deci, nu închid blogul pentru că nu am atins obiectivele dorite, nici pentru că m-am amestecat, fără să vreau, în lături şi m-au mâncat porcii, nici pentru că … orice alt motiv.

Rămâneţi cu bine!

16 gânduri despre “Atât

  1. Pingback: Pentru cei supărați…. « Alice Georgiana

  2. Pingback: Să Ne Râdem! « Alice Georgiana

  3. Pingback: Linkuri noi – linkuri dispărute « Link-Ping

  4. Pingback: Bine v-am regasit ! | Mika Blog

  5. Pingback: O noua “casa”,aceeasi gazda! | Michaelas Blog

  6. Pingback: Sulina și Sfantu Gheorghe « Alice Georgiana

  7. Pingback: Whitsunday « Alice Georgiana

  8. Pingback: Sa radem un pic ! | Mika Blog

  9. Pingback: Neuschwanstein « Alice Georgiana

  10. Pingback: Plaja rușinii- Costa Rica « Alice Georgiana

  11. Pingback: Sa radem un pic ! | Michaelas Blog

  12. Prezint scuze pentru că:
    „Concediu de criză” ( http://zamfirpop.wordpress.com/2011/07/08/no-comment-2 ) înseamnă că 1. nu pot posta comentarii pe blogspot; 2. nu pot scrie de pe laptopul care s-a cam defectat; 3. … (alte necazuri!).
    Dar, pentru că suntem tineri amândoi – şi eu şi Ulise! – promitem să găsim (şi de astă-dată!) o soluţie pentru a reveni – în forţă, evident! – în activitatea de bloguire.
    Să te găsim sănătoşi!
    P.S.: de monitorizare permanentă nu scapi!

  13. Pingback: FIREHORSE…. « androxa

  14. Pentru că nu mi-ai lăsat nici o formă de contactare viitoare, îţi confirm, aici, primirea modemului şi a scurtei notiţe despre plecarea ta şi a modului în care să-ţi închid, treptat, blogul.Aştept, pe e-mail sau telefonic informaţii despre locul unde vei fi, ce vei face şi … dacă revii asupra intenţiei de închidere a blogului. Baftă cu toptanul şi să ne-ntâlnim sănătoşi, virtual sau real!

Lasă un comentariu