Alt joc cu poze – 04.03.12

Exerciţii la bara fixă

– notate cu 10! –

*

Citiţi: On Line, Turdeanu‘, Ulise, Zamphotograph, Amintiri, De Turda, AEFC, Colecţionara, Florina şi CrisMary, SoriN, razameadesoare, crash4crantz, g1b2i3, innerspacejournal, ivanuska, grapefruit, Doru, tu1074, teonegura, Kadia, Gabriela, abbilbal, linkping, plutacupaparude, …

13 gânduri despre “Alt joc cu poze – 04.03.12

  1. Pingback: Pe chibrituri: Loteria națională « Blog de Filumenistă

  2. Pingback: Pe chibrituri: Pique « Blog de Filumenistă

    • # g1b2i3: Poţi fi sigură că şi mie mi-a plăcut foarte mult! Zamfir ştie că îmi plac pisicile şi de-acea a ales-o pe aceasta.

  3. Pingback: “Spune întotdeauna ce simți și fă ceea ce gândești”.Gabriel García Márquez « my heart to your heart

  4. Pingback: Lecţia de patriotism « • Gabriela Elena •

  5. Pingback: Dezvoltarea creativităţii prin rezolvare şi compunere de probleme | innerspacejournal

  6. tu1074: Răspund, ca fotograful care a surprins imaginea: pisicuţa venea să verifice dacă „tacâmurile de pui”, pe care le-am adus, sunt proaspete. Era în întârziere. De regulă, mă salută de pe stâlpul porţii, „admirându-mă” cum deschid poarta.

  7. Pingback: Pe chibrituri: Monumentul Pompierilor – Bucureşti « Blog de Filumenistă

Lasă un comentariu