Land of choise … de la Dej

România prin anii ’64, merită văzut filmuletul de la adresa de mai jos, și cu full screen.

Gheorghiu Dej se lamurise de prietenia cu rusii si reusise sa-i faca sa paraseasca tara . Dar a murit subit (misterios) si asa ne-am pomenit cu un alt dictator, mai infometat.

Ca sa fim obiectivi, calitatea peliculei prezentate aici este net superioara chiar si fata de ceea ce se face acum, in Romania anului 2011. .

ENJOY !

Incredibila prezentare, de fapt e exceptionala!, daca ne gindim unde eram acum aproape 50 de ani. Oare cei de la Ministerul Turismului si Dezvoltarii or fi vazut un asemenea clip de prezentare a tarii, inainte de a lansa chestia aia … cu Land of Choise?

Si cind te gindesti ca filmuletul e facut in … 1964 …

Notă: textul este primit pe e-mail şi nu am făcut nici o modificare. M-am grăbit să trec repede de a 13-a postare. Aceasta este a 14-a!

6 gânduri despre “Land of choise … de la Dej

  1. Pentru 1964 filmuleţul de prezentare a Romaniei este excepăţional. Şi când văd cât de neaglomerat era totul, cât de curat şi nepoluat era totul mă apucă aşa o nostalgie, de-mi vine să întorc timpul înapoi!

    • # zoltybogata: Îi transmit lui Zamfir aprecierile tale: el mi-a făcut schimbările. Eu mi-aş fi prins urechiuţele.

Lasă un comentariu