Să fiu prima

Dacă nu am fost prima la urările de Moş Nicolae (am primit o nuieluşă! deh, fiecare după merit, nu-i aşa?), vreau să fiu prima care vă doreşte să aveţi parte de

Sărbători Foarte Fericite

Pentru că  eu nu am o listă de prieteni, am vorbit cu Prietenul Prietenului meu şi vreau să sper că cei din lista de mai jos, cărora eu le doresc acum toate cele bune, să se declare prieteni şi ai mei prin martie. Până atunci, sunt de-acord cu Ulise, că putem să ne bucurăm de căldura de la gura sobei/caloriferului citind blogurile:

anamariadeleanu.wordpress.com, andibob.wordpress.com, arcadia-solum.blogspot.com, balaurdegradina.wordpress.com, bibabum.ro, biblioteca-prafuita.blogspot.com, blog.bogdanepureanu.ro, bungust.com, cammely.wordpress.com, collector-blogolog.blogspot.com, crissmary27.wordpress.com, cristiandima.wordpress.com, damafaracamelii.blogspot.com, daurel.wordpress.com, desprecevreaueu.blogspot.com, elaroseni.blogspot.com, flaviusobeada.wordpress.comgandescptmine.blogspot.com, gabrielailies.wordpress.com, georgevalah.wordpress.com, globe-trotter.ro/ziaruldela5, grapefruits.wordpress.com, iavaleriana.wordpress.com, incertitudini2008blogspot.com, infwork.wordpress.com, istoriculpacientului.blogspot.com, iulia-diana-mihai.blogspot.com, lacristian.org, lenesu.info, lisandrulisandru.wordpress.com, madiblog.info, madimcm.wordpress.com, maramuresh.wordpress.com, maria-postu.blogspot.com, marincristian.ro, mdadrian.blogspot.com, mickelasblog.wordpress.com, mihaela13o.wordpress.com, patobasil.blogspot.com, patratzel.com, perfectiune.wordpress.com, se-cret-blognotes.blogspot.com, silavaracald.cotcodacii.ro, stropidesuflet.wordpress.com, tagore6699.wordpress.com, teonegura.wordpress.com, turistclujan.wordpress.com, umograf.com, zerocratie.wordpress.com, ziarul21.ro/blog/marian, zoltybogata.wordpress.com, la care adaug blogurile zamfiriene.

Sper să mai ajung o dată la computer, în curând, aşa că nu vă spun încă:

La mulţi ani cu sănătate şi bucurii în 2011!

72 de gânduri despre “Să fiu prima

  1. Pingback: LA MULTI ANI !!! | Mika Blog

    • # Grapefruits: Eu îţi voi mulţumi şi-ţi voi întoarce îndoit urările, pe orice stil le-ai trimite!

  2. Mersi frumos Florina ca citesti si din Biblioteca Prafuita si esti binevenita oricand. 01.01.2011, prima zi din an prima mea urare, care ti-o transmit tie. Un 2011 placut si toate cele bune, ai grija de tine si te astept cu noi articole care o sa le citesc cu mare drag

    • # murarudumitru: Mă bucur să te văd enoriaş-coleg în parohia cu bloguri a lui Zamfir!
      Toate cele bune. ţie şi familiei!

  3. Pingback: LA MULTI ANI !!! | Michaelas Blog

  4. Prietenia, fie ea chiar si virtuala, aduce in inima noastra, o atingere calda si plina de emotia binecuvantata a gandului ca, existi… ca poate cuiva ii lipsesti…dar mai ales…ca poate cuiva ii esti necesar, fie doar si prin gandul curat, din zori de zi sau asfintit, sosit pe aripa unui simplu mesaj, prin care transmiti ca existi !!!.,,,,
    LA MULTI ANI SUFLET DRAG !

    • # Zamfir POP: Îţi mulţumesc şi eu, Zamfire, pentru ajutor şi pentru că mă cerţi mereu, ajutându-mă să fac lucruri frumoase! La mulţi ani!

  5. # Lenesu: Mă tem că nu am înţeles ceva din ce ai scris. Hai, să lămurim: nu sunt sora ta, deci, nu mă interesează părul tău. Păcat! Altfel, mulţumesc pentru urarea de crăciun.

    # teonegură: Comparând experineţele ce le avem în materie de blogging, nu cred că am greşit! Era o recunoaştere, nu un compliment!

    # Stropidesuflet: Mulţumesc.

    # Camelia: Mulţumesc pentru tot.

    # incertitudini: Mulţumesc.

  6. Pingback: Sarbatori fericite!!! | Michaelas Blog

  7. La multi ani Florina, multa sanatate si Sarbatori fericite.
    Cinstesc inca un pahar de vin rosu in cinstea ta si multumesc din suflet faptul ca imi apreciezi munca mea si a colegilor pe Biblioteca Prafuita.

  8. Moş Crăciun să-ţi împlinească pe lângă lista cu obiective pentru blog şi lista cu dorinţe ale inimii.
    Sărbători fericite ! 😀

    • # arcadia: Bietul Moş Crăciun, ar trebui să trudească numai pentru mine!
      Să fim sănătoase şi fericite!

  9. Ce bucurie mi-ai făcut cu urările tale avant la lettre!
    Mă grăbesc să ți le întorc, cu multă dragoste, suflet mare ce ești!
    Te trec în blogroll, că am impresia că o să ne mai ”vedem” de acum încolo. 🙂

  10. Ţi-am putea declara prietenia încă de pe acum; nu-i musai să aşteptăm taman până în luna lui mărţişor…

    Să ai parte de o iarnă aşa precum îţi doreşti…să îţi ningă cu visuri de care să îţi scânteieze în suflet!

    • La fel şi ţie! Să-ţi fie 2010 cel mai negru an din viaţă. Este o urare pe care am învăţat-o de la Zamfir şi îmi place: adică, toţi anii ce vin să fie mai buni decât cel scurs.

  11. Pingback: Codul lui… Gioconda ! « George Valah Blog

  12. Sarumana de urari .La fel sa fie si la tine ,sarbatori fericite si pline de bucirie si fericire .
    PS: te-am trecut in lista. 😉

    • Te voi trece şi eu în curând. Deocamdată am probleme cu wordpress-ul. Ca să scriu aceste comentarii, trebuie să folosesc artificii. Nu de-alea de Sărbători, ci, tehnice. Noroc că am un profesor bun şi mă ajută. Nu-ţi spun cine e ca să nu mi-l furi!

  13. Multumesc pentru publicitate la blog.
    Eu declar ca vreau sa fiu amic cu tine si sper ca la anu sa ne intalnim la un suc.

    Si daca se poate sa fie cat mai multi sa facem o mica petrecere de primavara.

    Sarbatori fericite

      • Nu stiu daca o sa vina, dar o sa o intreb.
        Si o sa te anunt, daca vine sau nu.

        La Multi Ani, fie ca anul nou sa fie plin de bucuri si sanatate.

        • # cristian: La Multi Ani, fie ca anul nou sa fie plin de bucuri si sanatate.
          Părerea mea este că, pe mine să mă laşi în spaţiul virtual. În cel concret, ocupă-te de ea. Vei fi mult mai câştigat! Eu nu am ce să-ţi ofer!
          Deşi, poate ar merita să discutăm despre armată, onoare, familie, … Pe blogul tău, pari a spune că ai ratat: ca militar ori ca blogger?

Lasă un comentariu