Mâine împlinesc 1 an

La mulţi ani!

Blog de Căţea

penelopa SAM_0027

penelopa portret SAM_0299Mâine este „ziua noastră”!

Eu împlinesc 1 an, iar, Zamfir cu şaizeci mai mult.

Vom pleca dimineaţa şi ne vom întoarce seara, pentru că … „bugetul de sărbătorire” este …

zero lei

*

Notă:Zamfirspune că am progresat mult, ca fizic şi … cuminţenie. Dacă baţi la cap zilnic … Iar, Zamfirm-a bătut la cap … clipă de clipă! Nu degeaba! Am hălăduit mult, am petrecut multe ore în natură. Am avut momente sublime, am avut şi probleme, …

*

Cei care vor să-mi trimită vreun cadou de ziua mea, pot folosi informaţiile de-aici.

Vezi articol original

Un gând despre “Mâine împlinesc 1 an

Lasă un răspuns

