Un ceas pe net

Am un ceas pentru destindere. E duminică şi vremea este mohorâtă. Nu am nici un chef de plimbare. Navighez. Pe net. Din ce-am găsit, vă împărtăşesc şi vouă:

Discuţie, între doi  comercianţi, rămaşi singuri in prăvălie, după plecarea unui bătrânel:
– Măi, prietene, suntem colegi de atâta timp, furăm împreuna şi la cântar şi la ambalaj şi la dat restul, mă rog, aşa cum e specific breslei noastre, dar în fiecare săptamână vine bătrânul ăsta ponosit şi-i dai un pachet , aşa degeaba. De ce?
– Băăăi,
omul ăsta mi-a făcut ătât de mult bine, încât îi sunt îndatorat până la moarte.
– Serios? Cum aşa?? Când???
– Când aveam 20 de ani şi eram student la Politehnică, bătrânelul ăsta mi-a fost profesor. Şi dacă n-avea el grijă să mă pice la examene, cine ştie… ajungeam … vreun amărât de inginer…

Surprize electorale şi alte Surprize electorale – cine spune că suntem o ţară banală?

Flota României – mai avem ce distruge!

Surpriza din coca iahtului – burduşit cu cocaină.

Cum se construiesc autostrăzile scumpe – desigur, în România

Cu sau fără – decizia unei femei frumoase (la minte e dubiul!)

Cu sau fără – despre bombele lui Ceauşescu

Scrisoare emoţionantă – a unei fetiţe de numai 8 anişori

Vocea femeii – într-un clip extraordinar

Naştere de peste 9 kg – tripleţi mari – Să le jucăm la nuntă!

Alimente afrodisiace – e bine de ştiut şi plăcut de mâncat, indiferent de intenţiile ulterioare!

Invenţia ucigătoare – un adevăr cutremurător

Să vizităm Sarmisegetuza şi alte monumente româneşti, în panorame splendide!

Această prezentare necesită JavaScript.

Am răspuns şi la comentarii, deci, vă mulţumesc pentru că îmi vizitaţi şi comentaţi blogul.

Îi mulţumesc şi lui Zamfir pentru ajutorul constant pe care mi-l oferă (poze, postări, corecturi, etc.) şi reunosc că îmi este tare dor de Ulise!

3 gânduri despre “Un ceas pe net

  1. Da eu nici n-am ajuns la ele/comentarii, de ce mă tachinezi, mulţumindu-mi anticipat?
    Sau e genul:Ioane, n-am uitat aluzia de la sfârşit!
    Dacă mă superi, şi-mi place de tine? 🙂
    Mulţumesc pentru ping!
    Madi şi Onu

  2. Pingback: Chemare | Nostalgiile lui Moise

Lasă un răspuns

