Gânduri duminicale

Este ziua de repaos. Prietenii unde locuiesc şi lucrez sunt la biserică. Prima oară m-au întrebat dacă vreau să merg şi eu. Voi merge de Crăciun ca să le văd obiceiurile. Mi-au lăsat la dispoziţie laptopul şi pot să vă spun tuturor multă sănătate!

Mi-a plăcut ce scrie Zamfir despre biserica de lemn din Hărcana. Recunosc faptul că nu am văzut această biserică şi îi mulţumesc pentru postările, imaginile şi filmuleţele prin care am putut trece şi eu, virtual, pe-acolo.

Hărcana, mon amour

Undeva, prin Cartierul Primăverii, l-am găsit şi pe preotul care slujeşte, tot mai rar, la Biserica de lemn din Cartierul Hărcana. Se dăduse de trei ori peste cap şi se făcuse … constructor. A acceptat să-mi spună două cuvinte despre biserica în curs de prăbuşire. Cea adusă prin ’55 din Poşaga de Sus şi distrusă de indolenţă şi ocoşime. Acum, se va construi o altă biserică, din zid, “mai mare şi mai frumoasă”. Este ca şi cum ai aduce, în locul unei mici perle naturale, un glob de sticlă şlefuită, “mai mare şi mai frumos”!

Îmi fac o datorie de onoare din a-l ajuta pe Zamfir să promoveze un blog nou, al unui ONG:

Pe bolta blgosferei româneşti, a apărut un nou blog, în constelaţia blogurilor mele aliate:

A.P.I.S. România

Vă rog să-l accesaţi, să-l citiţi şi să-l încurajaţi. Pe parcurs, vă veţi convinge că investiţi într-o faptă bună!

Ca să nu spuneţi că am copiat numai de la mentorul meu, vă ofer o imagine splendidă:

România văzută de foarte sus

Pământul de la 35,3 km altitudine

Revista «Ştiinţă & Tehnică» a lansat în premieră un balon la graniţa dintre atmosferă şi spaţiul cosmic

În imagine se vede Dunărea, Dobrogea şi Marea Neagră

Vă doresc o zi bună, o săptămână minunată, cu multă sănătate! Oricât de bine mi-ar fi pe-aici, mi-e dor de casă!

Lasă un răspuns

