De Ziua mea

De Ziua mea,

ziua

Copilului ce sunt,

Zamfir

mi-a dăruit o floare

şi

eu mi-am dăruit

o privire

prin statisticile

blogului:

De unde-mi vin vizitele:

zoltybogata.wordpress.com, zamfirpop.wordpress.com, blogulise.wordpress.com, zamfirpop.com, zam-fir.blogspot.com, aefcfoto.blogspot.com, zamfirpop.over-blog.com, zamfirpop.com, groparu.ro, grapefruits.wordpress.com, stropidesuflet.wordpress.com, vis-si-realitate-2.blogspot.com, colectionaramodoro.wordpress.com, se-cret-blognotes.blogspot.com

Care-s cele mai citite:

Să fiu prima, Iarnă uşoară, Zolty, 2010 in review, Oameni ajută Oameni, De ce nu şi eu?, La mulţi ani, Colega Blogger!, Valoarea blogului, Legi, miracole şi … concordie, Joc nou: Liră cu Chei, 1.1.11, Joc nou în miez de Mărţişor, Hello world!

Nu-i rău, va fi mai bine?!

Lasă un răspuns

