Joc nou cu magnolia

Postare pentru concursul/festivalul Miercurea fără cuvinte.

Se zice că ar fi sosit Primăvara!

13 gânduri despre “Joc nou cu magnolia

  1. Am înţeles că vrei să închizi blog-ul, de ce vrei asta? ce ai de pierdut dacă nu îl închizi? pt că nu ai reuşit ce ţi-ai propus? poate ai reuşit mai mult în alt sens 😀 , gîndeştete

    • # zoltybogata: Nu am timp, Zolty! Nu am computer, nu am internet, … Dar am promis lui Zamfir că nu abandonez.

  2. Pingback: Miercurea fără cuvinte – Zăpadă la Atlantic | coolnewz about hot thingz

  3. Zamfir mi-a spus odată o poveste cu parfum de magnolie; o amintire de-a lui. Sunt nişte flori ce te înfioară; sunt de o frumuseţe ireală…mereu m-au fascinat, iar când eram mai mică era o întregă aventură „capturarea” unei asemenea corole.
    Ramură de gânduri înflorite în alb. Asta îmi inspiră.

  4. cât este de delicat acest arbust! stiai ca este cea mai veche planta cu flori din lume? exista de acum 100 milioane de ani si este stramoasa tuturor florilor 🙂
    Happy WW Florina! 🙂

Lasă un răspuns

