Cu ce ma laud

Să fiu prima More stats 349
Iarnă uşoară, Zolty More stats 225
Oameni ajută Oameni More stats 199
De ce nu şi eu? More stats 195
2010 in review More stats 164
La mulţi ani, Colega Blogger! More stats 119
Valoarea blogului More stats 118
Legi, miracole şi … concordie More stats 109
Hello world! More stats 100

Acestea sunt postarile care au obtinut peste o suta de vizite. Cu toate acestea, nu am intrat nici macar in top 5.000 din ZeList. N-am nici macar 4.000 de vizite. Abia am convins vreo doua sute sa lase un comentariu.

Nici vorba sa-mi fi indeplinit (mult prea) ambitioasele teluri de la inceput. De-aceea, ma gandesc daca are rost sa continui sau sa abandonez!?

9 gânduri despre “Cu ce ma laud

  1. Şi dă’l naiba de zelist! Eu ştiu fiinţe care scriu dumnezeieşte şi în faţa cărora mă înclin…nici măcar nu sunt între primii 2000. Doar că ei scriu pentru ei, şi pentru acei care îi citesc; cei care ştiu să citească. Să îi citească. Zelistul e ping-pong cu pingback-urile, dar cred că asta o ştii prea bine.

  2. Aminteşte-ţi că ţi-am spus, de la bun început, că ţelurile tale sunt irealizabile. Nu ai computer, nu ai timp de scris, nu ai experienţă, … Nu sunt acuze, ci, realităţi. Situaţia lui Zolty a fost cu totul alta!
    Nu dezarma, nu abandona. Nu contează că ai 4.000 de vizite ori 8.000. Contează că sunt oameni care îţi citesc blogul. Faptul că eşti pe la 5.000 în ZeList, dovedeşte un lucru foarte important: eşti băgată în seamă!
    Nansen spunea: Ai reuşit? Continuă! Nu ai reuşit? Continuă!

Lasă un răspuns

