Joc nou pe unde

Postare pentru concursul/festivalul Miercurea fără cuvinte.

Ce ziceţi? Eu … nu am cuvinte!

P.S.: Ştiu că nu-i  frumos să pârăşti. Pe ăştia mi i-a pârât ZeList a fi cei care vin, pleacă, trec, lasând urme, pe blogul meu:

www.aefcfoto.blogspot.com, www.blogulise.wordpress.com, www.cristiandima.wordpress.com, www.diversediversificate.wordpress.com, www.dumuraru.wordpress.com, www.flaviusobeada.wordpress.com, www.gabrielailies.wordpress.com, www.iavaleriana.wordpress.com, www.ivanuska.wordpress.com, www.madiblog.info, www.madimcm.wordpress.com, www.mickelasblog.wordpress.com, www.mirelapete.dexign.ro, www.nabadaiosul.wordpress.com, www.perfectiune.wordpress.com, www.petedeculoare.wordpress.com, www.se-cret-blognotes.blogspot.com, www.silavaracald.cotcodacii.ro, www.stropidesuflet.wordpress.com, www.teonegura.wordpress.com, .www.vis-si-realitate-2.blogspot.com, .www.zam-fir.blogspot.com, .www.zamfirpop.com, .www.zamfirpop.over-blog.com, .www.zamfirpop.wordpress.com, www.zoltybogata.wordpress.com

Le mulţumesc şi celor pe care, copiind, ordonând, … i-am scăpat!

12 gânduri despre “Joc nou pe unde

    • # Camelia: Este o zonă din centrul oraşului, pe unde … undele sar zglobii, neliniştite, peste gunoaie

    • # Zamfir POP: Deja, poţi vedea reacţiile. Mulţumesc. Pentru miercurea viitoare, te rog, o poză cu Arieşul, pentru plăcerea lui se-cret. Mulţumesc şi anticipat.

  1. O fotografie…tare unduita! :)) mai multe cuvinte nici mie nu-mi vin. Happy Wordless Wednsday!

    Notă: dacă nu am greşit la numărătoare, acesta este cel de-al 200-lea comentariu pe timidul meu blog.

    • # CARMEN: „Nu-mi număr clipele vieţii după respiraţii, ci după clipele în care simt că îmi pierd respiraţia” – spunea cineva. Dacă nu poţi comenta … intră în calcul şi clipa aceasta! Mă bucur, dar este meritul furnizorului fotografiei! Solul nu se împuşcă, orice mesaj aduce!

Lasă un răspuns

